Baza wiedzy online

Poprawa kondycji

Napisane 17.02.2021 przez active

Tagi: kondycja, zdrowie, poprawa, trening, samopoczucie, wytrzymałość,

Czy tracisz oddech, wchodząc po schodach? Uzyskanie lepszej formy nie musi być skomplikowane.



Możesz łatwo uzyskać lepszą kondycję, wykonując bardziej regularne ćwiczenia. Możesz na przykład spróbować biegać lub chodzić na siłownię. Na tym blogu pomożemy Ci uzyskać lepszą formę w 6 krokach.

1. Przygotuj plan

Zarezerwuj sobie w dzienniku trochę czasu na ćwiczenia i trzymaj się tego! Sporządź plan tego, co chcesz zrobić. Czy widzisz siebie spędzającego czas na bieżni, czy wirtualna jazda na rowerze może Ci się podobać, czy wolisz wybrać inny rodzaj ćwiczeń? Cokolwiek wybierzesz, stwórz plan na najbliższy miesiąc lub dwa, który mówi, jak i kiedy będziesz pracować nad swoją kondycją. Wolisz ćwiczyć samodzielnie, czy doceniłbyś zachętę ze strony innych osób, więc trening z innymi (w grupie) może być bardziej dla Ciebie?

2. Wybierz odpowiedni bieg

Jeśli zazwyczaj nie ćwiczysz, prawdopodobnie będziesz musiał zaopatrzyć się w odpowiedni sprzęt, aby móc wdrożyć nowy plan treningowy. Możesz potrzebować nowych butów lub odzieży. Posiadanie odpowiedniego sprzętu sprawia, że ​​utrzymanie formy jest łatwiejsze, lepsze i przyjemniejsze!

3. Powoli zwiększaj swój poziom sprawności

Nikt nie oczekuje, że podczas pierwszego treningu będziesz w fantastycznej formie. Więc też nie oczekuj tego od siebie! Musisz podnieść swój poziom sprawności. Poświęć trochę czasu na popracowanie nad swoją kondycją. Powoli zwiększaj intensywność treningu i nie zwariuj na początku. Jeśli to zrobisz, będziesz bardziej narażony na kontuzje, a kontuzja w ogóle nie poprawi Twojego poziomu sprawności!

4. Nie trenuj tylko dla sprawności, trenuj też dla siły

Aby poprawić swój poziom sprawności, warto również wykonać trening siłowy. Samodzielne bieganie znacznie przyspieszy osiągnięcie swoich celów, ale najlepiej jest połączyć je z treningiem siłowym. W ten sposób nie tylko poprawisz swoją kondycję, ale jednocześnie będziesz stawał się coraz bardziej jędrny. Ponadto silne mięśnie poprawiają postawę i pomagają zapobiegać kontuzjom.

5. Przyjrzyj się dobrze swoim nawykom żywieniowym

Słodycze, ciastka, napoje gazowane, chipsy, batoniki zbożowe: wszyscy wiemy, że nie są zdrowe. Ale poczujesz się o wiele lepiej, jeśli unikniesz spożywania dużej ilości przetworzonych produktów skrobiowych o wysokiej zawartości węglowodanów i bomb cukrowych! Zamiast tego wybierz produkty pełnoziarniste, orzechy i owoce. Zadbaj o formę i jednocześnie ciesz się zdrowym jedzeniem!

6. Trzymaj się tego!

Rozpoczęcie jest najtrudniejszą częścią. Nie zobaczysz wyników od razu. Ale jeśli będziesz trzymać się swojego planu, możemy obiecać, że Twój poziom sprawności poprawi się w mgnieniu oka. Powodzenia!

To Cię zainteresuje: [WPIS_TYTUL]

5 najlepszych sposobów na wygranie bitwy dzięki utracie wagi

1. Nie pomijaj śniadania i zjedz co najmniej 10 gramów białkaZjedzenie zbilansowanego śniadania - zawierającego białko, tłuszcz i węglowodany - zapewni Ci energię potrzebną na cały dzień.„Jeśli pominiesz śniadanie, zaczniesz dzień na rozładowanej baterii” -. „Badania pokazują, że większe spożycie białk

Czytaj więcej...

Losowy

Jak przygotować samochód do jazdy zimą

Mroźne temperatury, padający śnieg i oblodzone drogi mogą utrudniać jazdę zimą . Nie martw się jednak! Zebraliśmy najlepsze wskazówki, które pomogą Ci przygotować samochód na zimę, abyś mógł bezpiecznie dojechać w dowolne miejsce.Obraz zatytułowany Przygotowanie samochodu do jazdy zimą - krok 1Napowiet

Czytaj więcej...