Baza wiedzy online

Co musisz wiedzieć o utracie wagi w tydzień

Napisane 11.01.2021 przez active

Tagi: dieta, odchudzania, zrzucanie kilogramów, schudnąć, odchudzić się, nadwaga, dobra dieta,

Polecane: kanabialica krople

To Cię zainteresuje: Inwestować w kryptowaluty

Jeśli Twoim celem jest zrzucenie pięciu rzeczywistych kilogramów do następnego weekendu, mam złą wiadomość: w zasadzie niemożliwe jest stracenie tak dużej ilości tkanki tłuszczowej w ciągu tygodnia . Ponieważ jest to tak krótki czas, nawet jeśli wprowadzisz pewne zmiany dotyczące zdrowego stylu życia (więcej o tym później), najwięcej możesz stracić około 2 kilo.


Upuść więcej, a prawdopodobnie stracisz wagę wody - nie tkanki tłuszczowej. I chociaż spadek masy wody przekłada się na utratę kilogramów, zmiana ta jest tymczasowa.

Kolejna rzecz, o której należy pamiętać: nawet jeśli uda ci się zrzucić pięć kilo do piątku, prawdopodobnie nie będziesz w stanie utrzymać wagi w dłuższej perspektywie, mówi. Intensywne ograniczenie kalorii wymagane, aby tak szybko schudnąć (co nie jest zdrowe fizycznie lub psychicznie, BTW!) Sprawiłoby, że byłbyś tak głodny, że w końcu chciałbyś zjeść wszystko w zasięgu wzroku. To naturalny mechanizm przetrwania organizmu, wyjaśnia Leonard. Innymi słowy, NIE głoduj. Nie tylko jest to niezdrowe, ale i tak nie przyniesie Ci wyników, których szukasz.

Uff, teraz, kiedy usunęliśmy te zastrzeżenia, sązdrowe i skuteczne sposoby na odchudzanie, zarówno w krótkim, jak i długim okresie. Krok pierwszy = rozmowa z lekarzem lub zarejestrowanym dietetykiem. Będą w stanie pomóc Ci wyznaczyć realistyczne cele i udzielić wskazówek, jak bezpiecznie zrzucić kilogramy.

1. Skoncentruj się na jedzeniu dobrej jakości żywności, nie licząc kalorii.
„Nie skupiaj się na kaloriach. Skoncentruj się tylko na zdrowych wyborach żywności, a kalorie przyjdą” . Tak, to znaczy, nie zawracaj sobie głowy obliczaniem tego, co jesz każdego dnia. Zamiast tego zwróć uwagę na włączenie do diety większej ilości owoców, warzyw, chudego mięsa i zdrowych dla serca owoców. Powinno to naturalnie pomóc ci nieco obniżyć spożycie kalorii.




2. Śledź swoją dietę.
Po pierwsze, należy pamiętać, że n o jedzenie jest z natury dobry czy zły. A jeśli myśl o zapisywaniu wszystkiego, co jesz w ciągu dnia, sprawia, że ​​czujesz się winny lub niespokojny, po prostu całkowicie to pomiń.

To powiedziawszy, ludzie, którzy śledzą to, co jedzą, zwykle odnoszą większe sukcesy w odchudzaniu, ponieważ zwiększa to świadomość tego, na co mają ochotę. W rzeczywistości seria badań opublikowanych w  sugeruje, że osoby korzystające z aplikacji do monitorowania swojej diety i aktywności były bardziej narażone na wzrost utraty wagi.

Leonard zaleca wypróbowanie aplikacji do przechowywania zdjęć żywności. Zauważa, że ​​ludziom to podejście bardziej odpowiada, ponieważ otwieranie aplikacji i robienie szybkiego zdjęcia jest o wiele mniej żmudne niż zapisywanie każdego najmniejszego szczegółu posiłków w ciągu dnia. I jest równie skuteczny: konieczność zrobienia przerwy i zrobienia zdjęcia przed, zachęca do bardziej uważnego wybierania posiłków.

3. Postaw na roślinę.
W badaniu ponad 1000 osób opublikowanym naukowcy odkryli, że osoby przestrzegające diety wegetariańskiej i wegańskiej bogatej w produkty pełnoziarniste, owoce, produkty spożywcze, orzechy i rośliny strączkowe straciły na wadze więcej niż osoby stosujące dietę na innych planach. w tym samym okresie.

Dzieje się tak dlatego, że warzywa - szczególnie te nieskrobiowe, takie jak szpinak, szparagi i seler - dostarczają mnóstwo składników odżywczych i błonnika, ale mają niską kaloryczność, wyjaśnia Leonard. Błonnik spowalnia proces trawienia i optymalizuje spożycie sytości i składników odżywczych w porze posiłku, więc dieta roślinna może pomóc Ci czuć się sytym dłużej po jedzeniu.
To powiedziawszy, całkowicie nie musisz iść na wegetarianizm lub weganizm, jeśli nie chcesz. Nadal możesz jeść mięso, po prostu skup się na włączeniu do diety większej ilości posiłków roślinnych, mówi Leonard.

4. Zjedz tęczę.
Dbanie o to, aby każdy posiłek miał różne kolory na talerzu, co pomaga zapewnić organizmowi wszystkie potrzebne mu składniki odżywcze. Dzieje się tak, ponieważ wiele kolorów, które widzisz w żywności, zwłaszcza owocach i warzywach, reprezentuje różne rodzaje składników odżywczych, których potrzebuje Twój organizm, wyjaśnia Leonard. Na przykład fitoskładnikowy beta-karoten (który jest dobry dla skóry i oczu) nadaje potrawom takim jak marchew, mandarynki i dynie pomarańczowy kolor.




5. Zrób super małe podmiany żywności.
Pełne ujawnienie: prawdopodobnie nie zauważysz zmiany po dokonaniu niewielkiej wymiany żywności przez zaledwie tydzień. Czym właściwie są małe zamiany żywności? Zamiast wielkiej zmiany, takiej jak rezygnacja z codziennych kanapek z bajgla na rzecz zawijania z białkiem jajka, spróbuj zamówić tę samą kanapkę na angielskiej muffinie. „Kiedy angażujemy się w drobną wymianę żywności, w rzeczywistości dostosowujemy się do nowych zachowań”

Cokolwiek wybierzesz, po prostu upewnij się, że koncentrujesz się na małych, łatwych do zarządzania zmianach. W ten sposób jest bardziej prawdopodobne, że będziesz postępować przez dłuższy czas, a nie tylko przez kilka dni lub tygodni, dodaje.

6. Nie opuszczaj posiłków.
Ignoruj ​​swój głód nigdy nie jest dobrym pomysłem. Twoje ciało działa najlepiej, gdy jesz w regularnych odstępach czasu w ciągu dnia. Takie postępowanie pomaga zoptymalizować kontrolę poziomu cukru we krwi, dzięki czemu można uniknąć gwałtownych skoków i załamań, które towarzyszą zjedzeniu dużego posiłku na pusty żołądek.

Ponadto pomijanie posiłków może w rzeczywistości utrudniać utratę wagi. Jeśli unikasz jedzenia, gdy jesteś głodny, prawdopodobnie doświadczysz bólu głodowego, apetytu i senności - wszystko to może prowadzić do większej ilości podjadania, wyjaśnia Romano. A jeśli zbyt długo będziesz głodny, twoje ciało przejdzie w tryb przetrwania i przekształci wszystko, co zjesz później, w tłuszcz, aby chronić się przed głodem - dodaje Leonard.


7. Uzyskaj białko z chudych źródeł żywności.
Dietetyl mówi, że białko dietetyczne jest jednym z najważniejszych narzędzi w Twoim arsenale odchudzającym, częściowo dlatego, że spalasz więcej białka trawiącego energię niż węglowodanów i tłuszczów .



8. Sparuj zdrowe węglowodany ze zdrowymi białkami i / lub zdrowymi tłuszczami.
Kiedy połączysz zdrowe węglowodany (takie jak pełnoziarniste tosty) ze zdrowym białkiem (jak jajko) i / lub zdrowym tłuszczem (jak awokado), spowalnia to trawienie, co sprawia, że ​​czujesz się pełniejszy, niż gdybyś jadł sam węglowodan, mówi Leonard. Kolejna świetna opcja? Kilka plasterków jabłek połączonych z masłem orzechowym.




9. Zdecyduj się na węglowodany o większej zawartości błonnika.
Podobnie jak białko, błonnik spowalnia tempo, w jakim organizm trawi kalorie z węglowodanów, dzięki czemu czujesz się pełny na dłużej i utrzymujesz stabilniejszy poziom cukru we krwi . Oznacza to, że włóknisty chleb pełnoziarnisty jest zwykle lepszym wyborem niż biały chleb, a także wyjaśnia, dlaczego owoce, które zawierają błonnik i cenne witaminy oprócz cukru, za każdym razem biją proste cukierki.

10. Pij więcej wody.
Możesz pomyśleć, że picie dużej ilości wody sprawi, że poczujesz się nadęty i pełny, ale w rzeczywistości jest odwrotnie, mówi Leonard. Jeśli dążysz do zalecanych ośmiu szklanek dziennie, pomaga to organizmowi szybciej wypłukać toksyny.

Z drugiej strony, jeśli nie pijesz wystarczającej ilości wody w ciągu dnia, twoje ciało uwalnia hormon antydiuretyczny, który prowadzi do zatrzymywania wody i może powodować tymczasowy przyrost masy ciała, mówi dr Seltzer. Ale jeśli zdarzy się to raz lub dwa razy, nie przejmuj się. Od czasu do czasu zdarza się to każdemu i nie zniweluje zmian w stylu życia, których dokonałeś.

11. Ogranicz alkohol.
Jeśli próbujesz zmaksymalizować utratę wagi w krótszym czasie, Leonard zaleca całkowite wyeliminowanie alkoholu. Powoduje stan zapalny, który może spowodować zatrzymanie wody w organizmie i zrzucić liczbę na skali - wyjaśnia.

Po kilku tygodniach wyeliminowania lub drastycznego ograniczenia alkoholu z diety sprawdź, jak się czujesz - mówi Leonard. To doświadczenie może sprawić, że pomyślisz o zmianie nawyków związanych z piciem, jeśli zauważysz poprawę jakości życia przy mniejszym wchłanianiu.


12. Spróbuj zamienić jedzenie na stres na inne nawyki.
Powstrzymanie się od stresującego jedzenia może być naprawdę trudne, dlatego Leonard zaleca spisanie listy rzeczy, które możesz zamiast tego zrobić. Może obejmować powolne, celowe, głębokie oddechy, pójście na spacer lub zadzwonienie do przyjaciela. Następnie, gdy następnym razem poczujesz, że nadchodzi głód napędzany stresem, możesz do niego wrócić i najpierw wypróbować jedną z tych alternatyw - mówi.

Polecane: kanabialica

Polecane: krople kanabialica

To Cię zainteresuje: [WPIS_TYTUL]

5 najlepszych sposobów na wygranie bitwy dzięki utracie wagi

1. Nie pomijaj śniadania i zjedz co najmniej 10 gramów białkaZjedzenie zbilansowanego śniadania - zawierającego białko, tłuszcz i węglowodany - zapewni Ci energię potrzebną na cały dzień.„Jeśli pominiesz śniadanie, zaczniesz dzień na rozładowanej baterii” -. „Badania pokazują, że większe spożycie białk

Czytaj więcej...

Losowy

Poprawa kondycji

Czy tracisz oddech, wchodząc po schodach? Uzyskanie lepszej formy nie musi być skomplikowane.Możesz łatwo uzyskać lepszą kondycję, wykonując bardziej regularne ćwiczenia. Możesz na przykład spróbować biegać lub chodzić na siłownię. Na tym blogu pomożemy Ci uzyskać lepszą formę w 6 krokach.1. Przygotuj planZa

Czytaj więcej...