Baza wiedzy online

5 najlepszych sposobów na wygranie bitwy dzięki utracie wagi

Napisane 23.02.2021 przez active

Tagi: jedzenie, dieta, odchudzanie, kilogramy, zrzucanie wagi,

1. Nie pomijaj śniadania i zjedz co najmniej 10 gramów białka
Zjedzenie zbilansowanego śniadania - zawierającego białko, tłuszcz i węglowodany - zapewni Ci energię potrzebną na cały dzień.

„Jeśli pominiesz śniadanie, zaczniesz dzień na rozładowanej baterii” -. „Badania pokazują, że większe spożycie białka rano jest również niezbędne, aby zmniejszyć apetyt w ciągu dnia”.

Dobre źródła białka obejmują jajka, proszki proteinowe pochodzenia roślinnego, tosty z kiełkami z naturalnym masłem orzechowym i zwykły niesłodzony jogurt z jagodami i nasionami konopi.

Pomijanie posiłków może sprawić, że twoje ciało pomyśli, że jest w trybie głodu. „Pomyśl o zapaśnikach sumo. Jedzą niewiele lub nic przez cały dzień, a później zjadają duży posiłek - stąd ich wielkość i wysoki stosunek tłuszczu do masy mięśniowej ”- mówi.

2. Jedz małe posiłki lub rozważ post
Do wyboru: trzy posiłki dziennie z dwiema lub trzema przekąskami, pięć lub sześć małych posiłków dziennie lub jedzenie co trzy do czterech godzin.

Każde z tych podejść utrzyma równomierny metabolizm - i stabilny poziom cukru we krwi.

Równowaga pomoże Twojemu organizmowi w jak najlepszym funkcjonowaniu i pomoże uniknąć przyrostu masy ciała. „Nie chcesz, aby poziom cukru we krwi wznosił się i opadał, jak na kolejce górskiej. To spowoduje, że poziom energii będzie się wahać, a wszystkie procesy w organizmie będą działać mniej wydajnie ”- mówi pani Kirkpatrick.

„Lepiej mieć poziom cukru we krwi naśladujący dziecięcą kolejkę górską. To może wydawać się mniej ekscytujące, ale nie wpłynie tak bardzo na metabolizm ”.

Inną opcją do rozważenia jest post - zauważa. Badania pokazują, że ludzie, którzy przestrzegają diety przerywanej lub ograniczonej czasowo, mają mniejsze ryzyko chorób, niższą śmiertelność i większy sukces w odchudzaniu.

3. Ćwicz umiarkowanie i dodaj ciężarki
Intensywny program ćwiczeń jest świetny, jeśli jesteś zadowolony ze swojej wagi i jesteś zdrowy. Ale jeśli walczysz o zrzucenie kilogramów, umiarkowany program ćwiczeń będzie dla Ciebie lepszy.

Regularne chodzenie przez 30 minut przyniesie Ci więcej korzyści niż intensywna 90-minutowa rutyna, której nie możesz utrzymać.

„Umiarkowane ćwiczenia są szczególnie ważne, jeśli masz problemy z poziomem cukru we krwi. Intensywny trening zwiększy Twój organizm, powodując gwałtowny wzrost poziomu cukru we krwi, a następnie spadek ”- mówi pani Kirkpatrick.

Dodaje, że stawianie sobie zbyt wysokich celów i nieosiąganie ich sprawi, że nie poczujesz się dobrze. „Lepiej stawiać sobie małe cele i je przekraczać”.

Ponadto dodanie co najmniej trzech dni treningu oporowego pomoże Ci zwiększyć mięśnie, przyspieszyć metabolizm i ułatwi utratę wagi.

4. Jedz, dopóki nie będziesz już głodny, a nie dopóki nie będziesz pełny
Kiedy czujesz się pełny, oznacza to, że masz za dużo paliwa. „Przestań dostarczać organizmowi niepotrzebnych kalorii” - mówi pani Kirkpatrick. „Zamiast tego słuchaj swojego głodu i jedz tylko wtedy, gdy jesteś głodny”.

Ilość potrzebnych węglowodanów, białka i zdrowego tłuszczu zależy od wielu czynników, w tym celów związanych z utratą wagi, statusu choroby itp.

Inną taktyką jest rozpoczęcie dużego (przy śniadaniu) i zakończenie małego, zmniejszając porcje w miarę upływu dnia.

5. Uważaj na „emocjonalne jedzenie”.
Kiedy jesz, ponieważ jesteś zestresowany lub głodny komfortu, świadomość to połowa sukcesu. „Wiele osób jest sfrustrowanych, ponieważ przystąpili do programu fitness lub programu odchudzania, zrobili wszystko dobrze i po prostu nie mogą schudnąć ” - mówi pani Kirkpatrick.

Możesz rozważyć zastosowanie hipnozy, medytacji lub holistycznej psychoterapii, aby pomóc Ci odejść od starych wzorców żywieniowych, takich jak jedzenie dla pocieszenia, a nie z prawdziwego głodu.

„Ludzie zdają sobie sprawę,„ wow, jem, kiedy nie jestem taki głodny ”lub„ Pamiętam, jak szarlotka u babci pocieszyła mnie, kiedy byłam mała. Właśnie o tym myślę, kiedy dziś pragnę pocieszenia ”- mówi pani Kirkpatrick.

Po odrzuceniu wzorców żywieniowych, które już Ci nie służą, znajdziesz się w ubraniach, na które nie byłeś w stanie od lat.

To Cię zainteresuje: Inwestować w kryptowaluty

To Cię zainteresuje: [WPIS_TYTUL]

5 najlepszych sposobów na wygranie bitwy dzięki utracie wagi

1. Nie pomijaj śniadania i zjedz co najmniej 10 gramów białkaZjedzenie zbilansowanego śniadania - zawierającego białko, tłuszcz i węglowodany - zapewni Ci energię potrzebną na cały dzień.„Jeśli pominiesz śniadanie, zaczniesz dzień na rozładowanej baterii” -. „Badania pokazują, że większe spożycie białk

Czytaj więcej...

Losowy

Laweta co robić?

Co zrobić podczas oczekiwania na lawetęTo się wydarzyło! Twój samochód niespodziewanie się zepsuł, a lewa strona stoi na poboczu drogi, czekając na pojawienie się lawety. Jak spędzasz czas? Co należy zrobić, aby być przygotowanym na przybycie lawety? Większość ludzi nie wie, co musi się stać, gdy czekasz na la

Czytaj więcej...